La vinya i el vi

El dia 30 de setembre vam atendre l’escola Enxaneta de Valls per a treballar la vinya. Van venir alumnes de 3r i 4rt de Primària i van poder trepitjar una vinya, perdre-s’hi per dins, viure-la d’aprop. Vam treballar l’observació directa dibuixant un cep, i la propietària de la vinya els va fer una introducció al mon del vi. Després van anar a visitar el celler i a fer activitats relacionades amb la vinya: eines, tractaments, productes que s’obtenen del vi, la vinya abans i ara. És una activitat que si té un bon treball previ i posterior té un caràcter transversal i és de caràcter competencial absolutament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *