Escola Prosperitat

Ens ha visitat l’escola Prosperitat de Barcelona

Els alumnes de Cicle Superior  i les seves mestres ens han acompanyat els dies 24, 25 i 26 de gener. Han pogut conèixer una mica més el territori durant aquesta estada de 3 dies al Camp: com és que hi ha un monestir cistercenc en aquest indret, com s’ho feien els monjos per fer tinta, com és el bosc que hi ha a la vora del monestir. Aquest petit projecte els ha permès investigar sobre el terreny, treballant de forma compartida en agrupacions diferents i amb espais de reflexió individual. Tot plegat els ha endinsat en el món de la recerca, s’han pogut fer preguntes i ha propiciat que el seu aprenentatge sigui més significatiu, ja que aquesta estada forma part del projecte sobre l’Edat Mitjana que treballen al centre.

This photo is taken by AllWinner’s v3-sdv

La imatge de la dreta ens mostra un moment del primer dia d’estada-la descoberta al bosc de Poblet-, que va culminar al tossal de les tres creus des del qual van poder veure el monestir que visitarien l’endemà