Estada amb l’alumnat de 2n ESO de l’IE Pallaresa (Santa Coloma de Gramenet)

Ens agrada la Secundària!

Ens permet debatre al voltant dels processos de producció i models de consum amb joves, ments despertes que cada cop adquireixen més capacitat per decidir, interpretar i prendre partida sobre el que estan vivint i l’origen de tot el que passa al seu entorn. Oferim un ‘bany rural’ perquè experimentin i valorin la importància del sector primari i secundari en l’estructura social i econòmica dels humans. Amb l’alumnat de 2n ESO de l’Institut Escola Pallaresa (Santa Coloma de Gramenet) vam poder trobar moments així. Ho hem aconseguit!

Quan escoltem el seu punt de vista sobre el que passa al món, estem escoltant el futur! 🌍