Confiestada amb l’escola Garcia Fossas d’Igualada

Arran de la incertesa i la posterior confirmació de que havíem d’anul·lar les estades d’aquest final de curs, vam posar en marxa amb l’escola Garcia Fossas (Igualada) una alternativa perquè l’alumnat de 6è poguessin gaudir d’una experiència relacionada al Camp d’Aprenentatge de Juneda. És per això que, juntament amb l’equip docent del centre, vam organitzar unes activitats lligades a les que fem i vivim al CdA en un format virtual, per tal de que l’alumnat les treballés durant el confinament. Així és com va néixer la primera ‘confiestada’.

Us deixem unes imatges a continuació. A més, us volem anunciar que estem treballant en un format d’estada virtual de cara al curs vinent, per tal de que la pugueu treballar com a projecte lligat al món rural des de la vostra aula. Una proposta accessible, competencial, amb mirada STEAM i que cada docent podrà adaptar i temporitzar segons les circumstàncies organitzatives de seu grup classe. Ben aviat us la presentarem i en rebreu la informació per correu electrònic, web i la resta de canals de comunicació dels que disposem. Endavant!

#joemquedoacasa