Bon inici de curs 2020/21!

Bon inici de curs a tothom!

Com veieu, ja tenim a la Boira vetllant pel correcte funcionament del servei, per la distància de seguretat i pel compliment de la resta de mesures de seguretat. Iniciem el camí d’aquest (peculiar) curs escolar recordant que podeu formalitzar la vostra inscripció al CdA Juneda fins el dia 14 de setembre a través de l’aplicatiu CAMPS, que trobareu a l’apartat “Inscripció i quotes” a la pàgina XTEC dels camps i entorns d’aprenentatge.

Tornem a tenir l’oportunitat de treballar, de forma conjunta, els vostres projectes de centre lligats al món rural. Estem a la vostra disposició per seguir consolidant espais educatius de qualitat per a l’alumnat. Gaudim, compartim, descobrim, explorem i aprenem com mai! Bon curs 2020/21!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *