Programa de la trobada de coordinació

Els Camps d’Aprenentatge són serveis educatius de suport curricular que treballen conjuntament amb els centres educatius per enriquir l’aprenentatge i contribuir a l’assoliment de les competències de l’alumne, a partir d’activitats didàctiques innovadores realitzades en un medi natural o cultural singular a Catalunya

Descripció

La participació dels centres educatius al CdA de la Garrotxa,requereix de tres moments: la comunicació, la implementació de l’estada i l’avaluació. La trobada de coordinació vol donar resposta al plantejament: Com podem aprofundir a l’aprenentatge competencial del vostre alumnat?

– Iniciar el moment 1 de comunicació entre el centre educatiu i el CdA.
– Conèixer l’oferta educativa del CdA.
– Començar a dissenyar l’estada en funció de la demanda del centre i l’oferta del CdA, per tal que es produeixi l’encaix i la integració amb les activitats realitzades al centre educatiu.

Concreció del plantejament de l’estada:

  Contextualització de l’activitat col·laborativa del centre amb el CdA.

  Concreció dels objectius d’aprenentatge que el centre educatiu vol assolir.

  Planificació de l’activitat/s del CdA en funció de les singularitats dels alumnes, el nivell educatiu i les necessitats educatives.

  Conèixer els compromisos d’actuació durant l’activitat al CdA

  Preparar l’avaluació de l’impacte per conèixer la contribució de les activitats a la millora dels resultats de l’alumne i la transferència posterior.

PROGRAMA DE LA TROBADA DE COORDINACIÓ DEL CdA  GARROTXA

DIJOUS 6 DE SETEMBRE DE 2018

Matí
*Arribada a 2/4 de 10 h.
*Presentació del programa de la trobada i esmorzar.
*Presentació del joc de descoberta d’Olot
*Visita a les instal·lacions comentant les normes de funcionament del Camp.
*Lliurament del material didàctic i exposició de l’oferta pedagògica del Camp.
*Planificació de l’estada
*Dinar (preu menú)
*Fi de la trobada

DESTINATARIS

Els professors que han previst fer una estada al Camp d’Aprenentatge amb els seus alumnes.

LLOC

Alberg Torre Malagrida

Passeig de Barcelona 15

Telèfon  972264200

Dijous 6  de setembre de 2018

DESPESES

El Departament d’ Ensenyament es farà càrrec de les despeses derivades del  material didàctic dels assistents.

OBSERVACIONS

És molt important que assistiu a la trobada de coordinació per fer una  millor planificació de l’estada.

Us demanem que confirmeu l’ assistència i que sigueu puntuals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *