YoMo 2018

YoMo tornarà a Barcelona com a part del Mobile World Congress 2018. El festival tindrà lloc del 26 de febrer a l’1 de març de 2018 al recinte firal de Fira Montjuï

Estudiants i professors podran gaudir de més de 100 activitats pràctiques, tallers interactius i xerrades teòriques. També per aquesta edició soferiràt una experiència immersiva que aspira a motivar els joves per seguir la seva educació i formació professional en les disciplines STEAM: les sigles en anglès per ciència, tecnologia, enginyeria, disseny/art i matemàtiques. Podeu consultar les activitas de YoMO aquí.

La inscripció oficial gratuïta per a les escoles s’obrirà al mes de novembre.

Què ofereix YoMo als grups escolars?

1. Experimentar la ciència i la tecnologia més sorprenent i impressionant a un recinte de 13.000 m2.

2. Interactuar amb més de 100 organitzacions dels sectors STEAM, que inclouen universitats, centres de recerca, organismes institucionals, organitzacions sense ànim de lucre, i empreses i indústries capdavanteres.

3. El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ofereix als educadors una nova gamma de recursos i oportunitats estructurades d’aprenentatge que serà disponible abans de l’esdeveniment per tal de poder maximitzar el vostre temps durant la visita.

Cosulteu el vídeo de YoMo 2017 o descarrega el programa de YoMo 2017 per conèixer la primera edició 2017.

Per més informació, contacteu a  info@yomobcn.cat.