XII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta

El proper dimecres 12 d’abril a l’institut Joaquim Blume , a les 10.30 h, es celebraran els Quarts de Final de l’edició del 2016 del Certamen de Lectura en Veu Alta de les zones de Cornellà, Sant Feliu, Esplugues i Sant Just Desvern. Aquest edició hi participen un total de 35 categories d’alumnes d’un total de 17 centres educatius. Enhorabona a tots els centres participants i als lectors en particular per la seva participació.

Destaquem la participació de les escoles d’Esplugues i Sant Just: Escola Prat de la Riba, Escola Can Vidalet, Escola Lola Anglada, Escola Isidre Martí, Escola Montserrat, Escola Utmar, Escola Canigó, Institut Sant Just, Institut Severo Ochoa i Escola Garbí.

Enhorabona a tots els participants en aquesta fase de Quarts de Final i felicitats als lectors que passen a la fase de Semifinal, que es realitzarà a l’Institut Blume d’Esplugues de Llobregat el dia 19 d’abril.

Laia Marquiegui
Escola Canigó (Esplugues de Llobregat)
Grumets vermells
Abril Estradé