10a Jornada English Day 2016

Tale on line “Paco and Walnut”. Activitat del seminari amb alumnes de 6è i 1r d’ESO

El Seminari de coordinació “Projectes col·laboratius en anglès, primària-secundària”(English Day), dins del Pla de Formació de Zona del SE Baix Llobregat VIII, és fruit del treball dels centres: Escola Canigó, Escola Montserrat, Escola Montseny, Escola Madre Sacramento i Institut Sant Just Desvern.

El divendres 13 de maig de 2016 es va celebrar l’English Day al Casal de joves de Sant Just Desvern.

L’Escola Montseny comparteix el seu treball “We all like it we love it” a la Xarxa!