vídeoMAT, matemàtiques per respondre preguntes

Aquest curs tot plegats, alumnes i docents,  hem après molt durant aquests mesos pel que fa a enregistraments de vídeos i tecnologia de la comunicació…. És per això que des del CESIRE us animem a pensar en la vostra participació al videoMat durant les vacances de Nadal! Els alumnes han estat en contacte també amb més material audiovisual, i ben segur que se’ls acudiran idees per comunicar matemàtiques a través d’un vídeo de 3 minuts com a resposta a preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència a l’entorn.

La inscripció ja està oberta fins al dilluns 1 de març de 2021. El període de lliurament dels vídeos estarà obert des del 13 de gener fins al 16 de març de 2021.

Consulteu la “col·lecció permanent”  on s’enllacen vídeos representatius de les diferents edicions. Més informació a  info@videomat.cat