VI Jocs Florals Escolars de Catalunya. Seleccionats a la Semifinal

Felicitats als centres que passen a la  Fase Territorial: Escola Floch i Torres, Escola Lola Anglada, Institut Severo Ochoa,  Escola Isabel de Villena, Escola Garbí. Pere Vergés, d’Esplugues de Llobregat i Escola Madre Sacramento, de Sant Just Desvern.

Agraïm la participació dels centres d’Esplugues de Llobregat i de Sant Just Desvern als VI Jocs Florals de Catalunya i fem extensiva la nostra enhorabona a tot l’alumnat i professorat pel seu treball i col·laboració.

VI Jocs Florals de Catalunya. Fase Territorial

Dimarts, 13 de maig de 2019

Institut Joaquim Blume, Esplugues de Llobregat.

Enhorabona a l’escola Lola Anglada, d’Esplugues de Ll. per passar a la Final de la categoria A.

Imatges de l’acte