Trobada de corals curs 2018-2019

El Departament d’Ensenyament organitza les Trobades de corals d’educació infantil i primària i d’educació secundària, concerts tenen l’objectiu de potenciar i difondre la pràctica coral que es du a terme als centres educatius.

Les trobades de corals van néixer per donar resposta a les necessitats dels centres. El treball coral sovint és una de les eines per afavorir aspectes fonamentals en educació com són el desenvolupament personal, les habilitats socials i relacions interpersonals amb la pertinença i cohesió del grup, contribuint en la millora de l’adquisició de les competències bàsiques. Per a moltes escoles i instituts la coral ha esdevingut una activitat imprescindible per al seu projecte pedagògic i el Departament d’Ensenyament recull i potencia aquests projectes.
Si esteu interessats us podeu inscriure al següent enllaç: Inscripció fins al 2 de novembre
Primària: Aquest curs 2018-2019, el Departament d’Ensenyament convoca la XVII Trobada de corals d’educació infantil i primària, amb l’objectiu de potenciar i difondre l’educació musical que estan duent a terme molts mestres a les nostres escoles.
La Trobada de corals d’educació infantil i primària és una activitat organitzada des del Servei d’Ordenació dels Ensenyaments de Règim Especial que està descentralitzada als diferents Serveis Territorials / Consorci d’Educació de Barcelona, els quals fixen les poblacions, llocs i dies on es realitza la seva trobada. Als Serveis Territorials al Baix Llobregat s’ha reservat el 16 de maig de 2019 -data provisional- a Can Massallera (St. Boi de Llobregat).
Secundària: Amb motiu del XXV aniversari de la Trobada de Corals d’Educació Secundària, el Departament d’Ensenyament organitzarà un gran acte de celebració a la ciutat de Cervera el proper 9 de maig de 2019, el mateix dia que es compleixen els 25 anys. Des dels seus orígens, les trobades de corals han evolucionat cap a la millora de la qualitat gràcies a la participació dels cantaires dels centres docents i al seu professorat, a les orquestres d’alumnes dels graus professionals de música així com a la possibilitat de comptar amb grans equipaments culturals, teatres i auditoris. En aquesta ocasió, l’aposta és fer una gran aplec de corals i d’orquestres en un acte multitudinari que se celebrarà a la capital de la Segarra, tot coincidint amb la nominació de Cervera com a Ciutat de la Cultura Catalana 2019.