Tancament del Seminari d’Aules d’Acollida

Avui hem celebrat a l’Institut Joanot Martorell d’Esplugues de Llobregat el tancament del Seminari d’Aules d’Acollida del curs 23/24.

Hem pogut comptar amb la presència de la Sra. Inspectora, Alícia Aguilar, així com de la directora del centre, la Sra. Laura Roig. Els tutors de les aules d’acollida dels centres educatius d’Esplugues de Llobregat i Sant Just Desvern han assistit a l’exposició del Gerard Valiente, tutor de l’AA de l’institut, en què ha explicat l’organització d’aquest recurs i l’experiència docent durant aquests dos cursos. Enguany, a més, a banda d’abordar l’avaluació final d’aules d’acollida, hem pogut engegar una iniciativa a partir de la qual els tutors de primària i secundària es coordinaran per a fer el traspàs d’informació dels alumnes de sisè. L’objectiu és facilitar l’acollida dels alumnes als instituts i compartir el treball fet durant el pas per la Primària.

Finalment, tothom ha pogut valorar el Seminari i ha participat en la definició de línies d’actuació per a l’edició del Seminari del curs 24/25.

Des del Servei Educatiu volem reiterar les felicitacions als tutors de les Aules d’Acollida per la feina feta i reconèixer-los la importància de la seva tasca educativa, social i emocional.

Moltes gràcies!