Sessió formativa sobre Servei Comunitari

img_20170301_163922 img_20170301_164639

El dimecres dia 1 de març es va realitzar una sessió  formativa, en el format de conferència, sobre l’avaluació del Servei Comunitari amb metodologia d’Aprenentatge i Servei.

Es va realitzar conjuntament amb els centres educatius de secundària del Baix Llobregat que participen en la formació de Servei Comunitari.

De la nostra zona van assistir el professorat inscrit de l’Escola Madre Sacramento de Sant Just Desvern i de l’Escola Isabel de Villena d’Esplugues de Llobregat.

Els centres públics de secundària d’Esplugues de Llobregat i de Sant Just Desvern ja han participat en aquesta formació.

La conferència, “L’avaluació del Servei Comunitari”, va estar impartida per la Roser Batlle i es va realitzar al Molí dels Frares de Sant Vicenç dels Horts