Propostes formatives

Enguany s’organitzen 10 seminaris de dues hores cadascun que s’emeten en directe al canal de Youtube del Laboratori de Transformació Educativa entre els dies 25 d’abril i 24 de maig. L’horari serà de 17 a 19h per Streaming a través del canal de Youtube del Laboratori de Transformació Educativa.

Els participants podran assistir a tants seminaris com vulguin per poder dissenyar el seu propi itinerari personal formatiu. Per participar no és necessari fer cap tipus d’inscripció. No obstant, si desitgeu obtenir la certificació de 15h, haureu de participar en 5 seminaris, desenvolupar una proposta de treball suggerida pel ponent i inscriure-us a l’aplicació següent:

9003180545 Seminaris Temàtics del Laboratori de Transformació Educativa

Podeu accedir a tots els seminaris a través de la plataforma del Laboratori.

– “Treballar amb i a partir dels interessos de l’alumnat a l’aula”. Judith Oller Badenas, Departament de Cognició, Desenvolupament i Psicologia Universitat de Lleida.  Dilluns 25 d’abril del 2022

–  “La reflexió de l’alumnat com a estratègia per a afavorir l’aprenentatge amb sentit”. Marina Solari Maccabelli, Departament de Psicologia i Antropologia de la Universitat d’Extremadura.  Dimarts 26 d’abril de 2022.

– ”La connexió dels aprenentatges de l’alumnat de dins i fora de l’escola”. Antonio Membrive,  Investigador del grup GRINTIE.  Departament de Cognició, Desenvolupament i Psicologia Universitat de Barcelona. Dimecres 27 d’abril del 2022.

–  “Seguiment de l’alumnat en el seu aprenentatge”.Begonya Folch, Cap de Servei d’Èxit Educatiu i Noves Oportunitats. Departament d’Educació. Dijous 28 d’abril de 2022.

– “Igualtat de gènere”.  Almudena Rodríguez Garcia, Responsable d’incidència política de l’Associació pels drets sexuals i reproductius. Sòcia organitzadora per Europa i Àsia Central del Women’s Major Group. Dilluns 9 de maig de 2022

– “Salut i Benestar emocional d’infants i joves”  Laia Mestres, Grup d’Investigació en Orientació Psicopedagògica de la UB. Dijous 12 de maig de 2022

– “Acció per al clima”  Ponent pendent de confirmació.  Dilluns 16 de maig de 2022

– “Educació de qualitat com a objectiu i com a mitjà”   Marina Gay, Directora de CATESCO. Dimecres 18 de maig de 2022