Pla Educatiu d’Entorn 0-20

El dimecres 20 de febrer del 2019 es va realitzar la presentació del pilotatge del nou model educatiu del Pla Educatiu d’Entorn 0-20 a Esplugues de Llobregat, a l’Espai Baronda de la ciutat. Van presidir l’acte el director general d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa, del Departament d’Educació, sr. Ramon Simon i l’alcaldesa d’Esplugues de Llobregat, sra. Pilar Díaz. A partir de la col·laboració entre l’Ajuntament d’Esplugues de Ll. i el Departament d’Educació es treballa per l’èxit educatiu de tot l’alumnat en el marc de la convivència i cohesió social, segons les avaluacions dutes a terme (internes i externes)  del PEE en què ja es treballa en el territori.

En aquest nou model s’avançarà en les línies de l’àmbit d’actuació més enllà dels ensenyaments obligatoris i a patir d’una orientació d’àmbit comunitari, tot entenent l’educació com un continuum. El marc és un model educatiu basat en la consolidació d’una xarxa educativa en l’àmbit de la zona d’escolaritat.