Participants als III Jocs Florals Escolars de Catalunya d’Esplugues i Sant Just Desvern

jocs_florals_escolars

Enhorabona a tots els escriptors i escriptores participants de les escoles d’Esplugues i Sant Just Desvern!

Escola Canigó (Sant Just), Escola Folch i Torres (Esplugues de Llobregat), Escola Garbí Pere Vergés (Esplugues de Llobregat), Escola Isabel de Villena (Esplugues de Llobregat), Escola Lola Anglada (Esplugues de Llobregat), Escola Montserrat (Sant Just Desvern), Escola Prat de la Riba (Esplugues de Llobregat), Escola Joan Maragall (Esplugues de Llobregat), Institut Joanot Martorell (Esplugues de Llobregat), Institut Severo Ochoa (Esplugues de Llobregat).