Mschools propostes de la setmana. Maig 2020

Aquesta setmana a mSchools, ens proposen crear activitats a partir de vídeos de Youtube, a descobrir el regne animal mitjançant una col·lecció d’apps molt útils i a animar als vostres alumnes a explorar opcions per reduir els residus que generem. Trobareu aquests i d’altres continguts educatius a la plataforma Toolbox, un repositori d’apps i experiències didàctiques testades i valorades per docents.

A més, us recordem que les inscripcions al concurs Student Awards 2020 tanquen el 28 de maig. Esperem els vostres projectes! Informació i inscripcions

Esteu preparant un vídeo de presentació de projectes finals amb els vostres alumnes? En aquest post, us compartim consells, recomanacions i apps per crear una bona peça audiovisual. Només necessiteu el vostre dispositiu mòbil i molta creativitat! Accedir al blog

EDPUZZLE

Aquesta app permet generar activitats a partir de vídeos de Youtube. Podeu triar-ne un i incorporar preguntes, afegir comentaris i fins i tot crear una història amb una banda sonora creada amb el vostre propi àudio!

ZERO WASTE

Amb Zero Waste, els alumnes poden prendre consciència de la gran quantitat de residus que generem, analitzar els materials amb què estan fets i explorar opcions per reduir el seu ús.

Explora el regne animal
Apropeu-vos a l’estudi del regne animal amb aquesta selecció d’aplicacions per al vostre dispositiu mòbil.