Medi Steam per un futur possible

L’àmbit de Coneixement del medi del CESIRE, ens presenten una oferta d’autoformació per docents de cicle superior de primària i primer cicle de secundària. En Medi Steam per un futur possible trobareu reflexions de diferents experts en la matèria, destinades a ampliar la mirada sobre l’ensenyament-aprenentatge del Coneixement del medi (Àmbit científic i Àmbit social i cultural) dels i les docents. Per altra banda, es posen al servei de l’alumnat diversitat d’activitats, materials, eines, també de digitals per poder desenvolupar els seus projectes.

El Ministerio de Educación y Formación Profesional i el Fons Social Europeo “Programa Operativo de Empleo Formación y Educación” 2014-2020, POEFE han  dissenyat i dut a terme diferents activitats formatives destinades a:

• Reduir i prevenir el fracàs escolar i l’abandonament prematur dels estudis.

• Donar suport a centres educatius d’entorns socioeconòmics vulnerables.

• Treballar competències vinculades a l’aprendre a aprendre, l’autonomia personal i la competència comunicativa.

• Oferir estratègies i metodologies de treball per acompanyar l’alumnat d’educació primària i d’educació secundària amb pocs recursos personals i socials per seguir autònomament el seu procés educatiu i d’aprenentatge.

• Afavorir les competències bàsiques incidint directament en el treball en l’aula.