Presentació de projectes a l’Escola Garbí. Pere Vergés d’Esplugues

El dijous 11 de maig de 2017 a les 17 h, es van presentar simultàniament el treball realitzat al voltant de dos projectes de l’escola Garbí. Pere Vergés d’Esplugues:

Projecte artístic de Batxillerat: inauguració de lExposició del Batxillerat artísticLa història sense subjecte“, en col·laboració amb el seminari de Ciències Socials de l’escolaAl voltant del concepte dhistòria i dels subjectes que la protagonitzen i lescriuen, ens pregunten si és possible una història compartida per tothom. I, fins i tot, si existeix el subjecte com a tal. Lexposició es presenta com una fase del projecte i es complementa amb un mur virtual en què es podrà fer el seu seguiment.

garbí_exposicio

Projecte Apadrinem el nostre patrimoni: en el seu tercer any del projecte, l’escola presenta litinerari de coneixement dels espais i edificis (la biblioteca, l’interior del Cub, les aules de l’escola, l’hort, l’exterior de l’edifici el Cub i el menjador) a través d’un visita vitual amb audioguia realitzada amb codis QR. Podeu conèixer el projecte al detall al bloc Apadrinem els nostres edificis.

garbi_apadrinem