La complicitat amb l’escola com a estratègia per incorporar el currículum competencial a les activitats educatives patrimonials

jornada_patrimoni_escola_2

Desplegament de l’Acord Marc entre el Departament de Cultura i el Departament d’Ensenyament.

L’any 2015, a la 1a. Jornada Patrimoni i Escola, es va plantejar la necessitat d’incorporar el marc competencial en el disseny de les activitats educatives dels equipaments patrimonials. Si bé alguns dels equipaments mencionen l’aprenentatge competencial com a base de les seves propostes, aquestes encara són minses i la realitat és que en el seu desenvolupament s’hi detecten mancances importants.

Consulta el programa

Inscripció a la jornada