Filmoteca de Catalunya. Dossiers bibliogràfics

El Serveis Educatius de la Filmoteca de Catalunya cada mes durant el curs acadèmic suggeixen pel·lícules per a treballar a classe i  un enllaç als dossiers bibliogràfics corresponents. Recordeu que podeu venir a veure les pel·lícules a les sessions regulars de la Filmoteca -destinades al públic general en horari de tarda-, o demanar-les en préstec a la seva Biblioteca sempre que hagin estat comercialitzades en DVD. També podeu consultar les sessions matinals del programa escolar Filmoteca per a les escoles per aprofundir en diferents temes entorn el cinema.

A cada dossier trobareu informació tècnica complementària, les dates de projecció a la Filmoteca, els temes claus que es poden treballar a classe, una petita ressenya crítica i algunes propostes d’activitats. També hi trobareu algunes idees per a completar el visionat que podeu trobar a la Biblioteca del Cinema de la Filmoteca de Catalunya i enllaços als tràilers i a la informació de les pel·lícules al web de la Filmoteca.