“Feeling Europe” Escola Montserrat

A l’escola Montserrat de Sant Just Desvern han format part un any més de la comunitat d’escoles europees “eTwinning”. Enguany, l’alumnat de 5è ha col·laborat amb nois i noies d’Ucraïna, França, Itàlia, Portugal i Turquia en el projecte “Feeling Europe”. Amb aquesta iniciativa, es fomenten sentiments de solidaritat i estima pels diferents pobles que conformen Europa a través de la col·laboració entre tot l’alumnat participant.

A “Feeling Europe” es celebra la diversitat cultural i el desig de conviure en harmonia i pau. Totes les activitats proposades van adreçades a aconseguir aquesta fita perquè es vol una Europa que aposta per la sostenibilitat i per la pau per fer dels seus pobles millors llocs per viure i conviure!

De la col·laboració en grups d’alumnes internacionals han aflorat un seguit de productes finals variats tant en el contingut com en la forma: pòsters de paratges naturals europeus espectaculars, una revista virtual de cuina, la creació i interpretació de l’himne que representa “Feeling Europe”, el llibre virtual de la Pau per donar suport als nois i noies d’Ucraïna…

A l’Escola Montserrat com a cloenda, han gaudit de la setmana de la cuina europea al menjador gaudint d’uns plats deliciosos!! Com diu el seu himne “Europe is home, Feeling Europe”.

Trobareu més informació sobre eTwinning aquí.