Espai d’Arts. Escola Garbí. Pere Vergés

L‘Espai d’Arts és el resultat de la suma dels projectes que estan duent a terme l’alumant dels batxillerats artístics de les escoles de la fundació Garbí Pere Vergés. En aquest calidoscopi d’activitats creatives s’hi reflecteix el treball realitzat des dels seus inicis el curs 2015-2016. A la Plataforma dels alumnes del Batxillerat Artístic, hi podeu veure i escoltar  les creacions de l’alumnat en les seves diferents edicions que van des del collage, grabació fins a trucatges, entre d’altres.

Júlia Vilalta, La creativitat és la intel·ligència divertint-se.

Dins d’aquest  espai també s’inclouen la els projectes: Història sense subjecte, Discurs visual i Apadrina una obra del fons d’art que conjuntament amb el projecte Apadrinem els nostres edificis aconsegueix integrar i donar sentit global a ambdós projectes.