Escoles d’altres móns

L’Ajuntament d’Esplugues amb motiu de la Commemoració de dels Drets dels Infants ha organitzat, entre altres activitats, l’ exposició Escoles d’altres móns“, amb el treball de Kim Manresa.
És una exposició itinerant de la Diputació de Barcelona que té per objectiu donar suport als ens locals en l’àmbit de la corresponsabilitat educativa i, en concret, aprofundir i consciència la població sobre valors com ara el dret a l’educació, la solidaritat, la tolerància i la diversitat.

Presentació de l’exposició a la comunitat educativa, exclusivament per personal docent, amb el comissari de l’exposició, Carlos Ernesto García, que farà una visita guiada,  el dilluns 6 de novembre a les 13h,  CEM Les Moreres ( Plaça de les Moreres, s/n).

Podeu consultar els projectes elaborats per les escoles aquí.