Escola Montserrat certifica qualitat Twinning

El Servei Nacional de l’eTwinning, a nivell estatal, ha considerat que el projecte que l’escola Montserrat, de Sant Just Desver, curs 2015-2016 mereixia un gran reconeixement i els han donat el Certificat de Qualitat.

Per obtenir aquest reconeixement, el projecte ha d’aconseguir l’excel·lència en els següents àrees:
– Innovació pedagògica
– Integració en el pla d’estudis
– Comunicació i interacció entre les diferents escoles
– Col·laboració entre les escoles
– Ús de la tecnologia
– Resultats, impacte i documentació.

Enhorabona per la feina feta i esperem que també reconeguin a l’escola de Polònia i així puguin optar pel Certificat a nivell europeu!

Per a més informació consulteu el Programa Internacional Erasmus + i l’eTwinning
pupil_quality