Dia Mundial del Mediambient

El 5 de juny és el dia del Medi Ambient. Totes les Escoles Verdes, la XESC (Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya)ESenRED (Escuelas en Red – xarxa d’escoles sostenibles d’Espanya) treballaran una acció conjunta que podeu consultar aquí el text complert d’ESenRED. Us el recomanem!

La proposta es basa en la idea que cada alumne redacta (una paraula, una frase) alguna cosa que ha fet durant aquestes setmanes de confinament i que són positives pel planeta (la vacuna) i la il·lustra en una cartolina o paper. Es fa una fotografia amb la seva proposta de “vacuna” i l’envia per correu electrònic a la persona coordinadora del  centre que realitzarà un collage de totes les vacunes dels alumnes de Centre. La Comissió Ambiental escollirà, entre les aportacions dels alumnes i les alumnes del seu centre, la vacuna que li sembla més interessant per sortir de la crisi ambiental.