Canal Youtube del XVI CLVA

Ja podeu començar a escoltar, al canal YouTube del  XVI Certamen de Lectura en Veu Alta, les lectures seleccionades dels centres que s’han reinscrit aquesta edició. Podeu participar fins al 29 de maig de 2020 i compartir el vostre vídeo amb amics i amigues, amb familiars, o a les xarxes socials amb l’etiqueta #acasallegimenveualta.

Enhorabona als centres participants d’Esplugues i Sant Just Desvern en la reedició d’aquest curs: Escola Prat de la Riba, Escola Garbí Pere Vergés, Escola Natzaret Esplugues, Escola Canigó, Escola Montseny!

Abans d’enviar les vostres lectures, recordeu-vos de llegir molt bé les bases de la convocatòria, així després es podran publicar, veure i escoltar a la xarxa! Endavant amb la lectura!