Audiència Jove finalitza de forma virtual

Aquest any per la situació d’emergència les actuacions de participació de infants i joves s’han hagut de modificar.  El 9 de juny va finalitzar el Consell d’infants i el 10 de juny a les 12:00 l‘Audiència Jove amb presencia d’alumnat, representants dels centres educatius, tècnics, regidors i l’alcaldessa.

Durant el curs els joves de 4t de l’ESO han estan treballant la sostenibilitat i amb sessions als centres i amb sessions intercentres dinamitzats per professionals de la Fundació Pere Tarrés. Només faltava l’última sessió, l’Audiència pública i aquest any es va realitzar per vídeoconferència amb 86 participants. Tot un èxit.

Els joves dels quatre instituts van compartir les propostes de jocs que havien creat per treballar la sostenibilitat i els centres van valorar molt interessants i divertides les propostes i que la viabilitat de la implementació en alguns centres es farà el curs vinent davant la situació que s’ha viscut aquest trimestre i la incertesa de les condicions del curs vinent. Compartim el vídeo resum de l’activitat durant tot el curs.

Una alumna va demanar si hi hauria continuïtat de l’actuació per a les propostes i materials elaborats ; l’alcaldessa va proposar que estudiarien la continuïtat i que Esplujoves podria ser una bona plataforma per fer difusió dels materials.

Felicitem els alumnes per la feina i esperem que s’aprofiti tot aquest material per a contribuir en la sensibilització dels infants i joves en la sostenibilitat!