App Education. Student Awards. Finalistes 2018

mSchools Student Awards és un concurs i cerimònia de lliurament de premis que reconeix la tasca realitzada per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives.

En la seva 4a edició, el concurs va acollir a 4.000 participants, 84 equips finalistes i més de 1.100 assistents!

Enguany, celebrem la 5a edició, el 9 de juny a la Farga de L’Hospitalet, amb novetats i més premis.

Enhorabona al grup d’ESO “Save the animals” de l’institut Sant Just Desvern per ser finalista de l’App Education de la modalitat “Comunitats sostenibles“!