Apadrinem “Les escoles”

Els nois i les noies de 5è i 6è de l’escola Montserrat, han visitat Les escoles”, situades en el barri centre de Sant Just Desvern. L’equipament, que actualment és  seu del Centre de Formació de Persones Adultes, el Servei Local de Català, els Tallers de Música i Sant Just Solidari, va ser originàriament seu l’escola Montserrat.

Aquesta activitat és el tret de sortida que dóna l’oportunitat als alumnes de conèixer el patrimoni local tot realitzant recerca sobre  els orígens de l’escola, explorar-ne els seus records i valorant-ne la seva història. De fet, és la base del Projecte d’Innovació “Apadrinem el nostre patrimoni” que han iniciat aquest curs 2018-2019 i que té una durada de tres anys.

A partir de les actuacions dissenyades, el curs vinent s’avançarà cap a una implementació àmplia en l’àmbit curricular i amb una clara intenció de difusió del projecte a la comunitat educativa i a l’entorn.

Conegueu de primera mà el projecte al web de l’escola Montserrat !