25ena Conversa Pedagògica

El dijous 17 de març, de les 17.30h a les 19.00h, a la Sala de Plens del Departament d’Ensenyament (Av. Via Augusta, 202) tindrà lloc la 25ena. Conversa PedagògicaUna escola per a tothom: pràctiques de centre i d’aula.

es debatrà sobre:

Quines pràctiques de centre i d’aula faciliten l’atenció educativa a tots els alumnes en el marc d’un sistema inclusiu? Per assolir l’atenció a tots els alumnes, quins àmbits hem d’abordar? Després de la publicació de les orientacions per a docents i professionals d’atenció educativa dels centres d’educació infantil, primària, secundària obligatòria i postobligatòria i dels serveis educatius “De l’escola inclusiva al sistema inclusiu”, conversarem sobre totes aquelles accions, estratègies i mesures que ofereixen atenció educativa a tot l’alumnat.

Participants en la conversa:

Núria Roig, assessora tècnica docent del Sevei d’Atenció a la Diversitat i la Inclusió del Departament d’Ensenyament; Conxi López, assessora en inclusió digital al Baix Llobregat; Laia Lázaro, directora de l’escola Pere Calders de Polinyà, i Margarida Pintó, directora de l’institut Molí de la Vila de Capellades, i Pere Planella, coordinador pedagògic de l’institut Molí de la Vila de Capellades.

Podeu realitzar la vostra inscripció aquí