10è Fòrum de l’excel·lència: Treballs de Recerca de Batxillerat i 9è Premi Ciutat d’Esplugues de Llobregat

Aquest any en què es celebra el 10è Fòrum de l’excel·lència: Treballs de Recerca de Batxillerat i el 9è  Premi  Ciutat d’Esplugues de Llobregat, volem agraïm en especial la participació dels centres educatius i de l’alumnat. En aquest final de curs marcat per la incertesa i l’excepcionalitat, té més sentit que mai el potenciar i difondre el treball realitzat per l’alumnat de Batxillerat dels centres educatius públics i concertats de la població.

Organitzen el Premis la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat, amb la col·laboració dels Serveis Educatius Baix Llobregat-VIII, del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

L’acte de lliurament de premis: dilluns 20 de juliol, de 10.15 h a 11.30h.

Treballs premiats

Imatges de l’acte

Bases del Fòrum:

10è Fòrum de l’excel·lència:Treballs de Recerca de Batxillerat

9è  Premi  Ciutat d’Esplugues de Llobregat

Enhorabona a tots els participants!