10è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya, The Fonix 2017

El concurs The Fonix 2017 és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual. Els organitzadors sóm International House, Fundesplai i el Departament d’Ensenyment.
Dates d’inscripció: 10 de novembre de 2016 a 15 de gener de 2017.

Alumnat destinatari:

NIVELL 1: alumnes de 5è de Primària
NIVELL 2: alumnes de 6è de Primària
NIVELL 3: alumnes de 1r d’ESO
NIVELL 4: alumnes de 2n d’ESO
NIVELL 5: alumnes de 3r d’ESO
NIVELL 6: alumnes de 4rt d’ESO
NIVELL 7: alumnes de 1r de BATXILLERAT o Grau Mitjà de Cicles Formatius
NIVELL 8: alumnes de 2n de BATXILLERAT o Grau Superior de Cicles Formatius

*Participants provinents dels centres de formció d’adults:
Addicionalment poden participar alumnes dels Centres de Formació d’Adults dependents de la Generalitat de Catalunya amb una edat compresa entre els 18 i 60 anys. Els alumnes concursants de les escoles d’adults participaran amb una prova específica, en base al seu nivell d’anglès:

NIVELL 9: alumnes nivell  Anglès Inicial (A1+)