VII Concurs escolar del 36è Salò del còmic. Treballs Finalistes

En el marc de la 36a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona, s’ha celebrat FICOMIC, entre el 12 i el 15 d’abril de 2018, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, convoca el VII concurs escolar del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Aquesta edició s’ha de presentar un còmic inventat on l’esport sigui l’eix central de la història. Podeu consultar les bases i el programa.

La nostra enhorabona a tots els centres participants, en especial els Centres Finalistes i en particular l’Escola Garbí Pere Vergés (Esplugues de Llobregat), pel treball Archery, de l’alumna Alba Galbe Osuna  (Professor: Joan Saló Braut) en el seu treball de la Categoria C – 1r i 2n d’educació secundària obligatòria.