Recursos per facilitar la comunicació amb l’alumnat provinent d’Ucraïna

Feu clic a les imatges per anar als continguts enllaçats. Si trobeu materials o webs interessants per compartir, envieu-nos l’enllaç i una breu descripció del contingut a crp-esplugues@xtec.cat.

Llibre de dibuixos en català i ucraïnès. A la pàgina web podeu fer-vos les vostres guies de dibuixos a partir del seu banc d’imatges.

Tarjetas imprimibles de vocabulario español-ucraniano: plabras de uso habitual, verbos, tapices de multitud de campos semánticos (comida, ropa, partes del cuerpo, meses del año, el colegio, utensilios, emociones…)

Google Site acompañamiento a Ucrania – EducarEX

Apoyo comunicativo lingüístico, apoyo socioemocional, conocimiento de la realidad ucraniana, herramientas diitales.

Recursos, materials i jocs per a famílies ucraïneses, en la seva llengua. Els poden fer amb infants de 3 a 6 anys, per desenvolupar capacitats dels seus fills/es. Per entendre la pàgina, es pot fer servir la traducció de Google Chrome,