Projectes mSchools 2019-2020

mSchools ofereix a docents i alumnes solucions educatives innovadores i gratuïtes que integren la tecnologia digital amb noves metodologies d’ensenyament i aprenentatge. No importa quina assignatura imparteixis ni quin sigui el teu coneixement sobre tecnologia. mSchools t’ajuda a gestionar i reinventar la teva pràctica docent.

App Education o com crear una app a l’aula

Desperta l’esperit emprenedor dels teus alumnes a través del disseny i programació d’una app. Dirigit a 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius. I enguany, materials actualitzats!

Viu el treball per projectes amb  Mobile History Map

Treballa les competències digitals dels teus alumnes mitjançant la creació de continguts i jocs relacionats amb el seu entorn i comunitat!

Scratch Challenge i la creació d’històries interactives

6 mòduls didàctics per ajudar als teus alumnes de primària i secundària a resoldre reptes, crear jocs i simulacions amb el llenguatge de programació lliure Scratch.

Utilitza el mòbil per fer ciència a l’aula amb mSTEAM

Coneixes les infinites possibilitats que tenen els dispositius mòbils per ensenyar STEAM a l’aula? T’oferim 5 mòduls didàctics amb 54 hores de contingut per fer ciència amb els teus alumnes d’una forma diferent. Atenció: a partir d’octubre continguts nous sobre intel.ligencia artificial!

Toolbox

Accedeix a un contingut mòbil educatiu de qualitat. Inspira’t i troba les millors apps i experiències per a l’aula a Toolbox!