L’aprenentatge de la llengua a través de Bee Bots

Durant la reunió de l’equip LIC del Baix Llobregat celebrada al Servei Educatiu el 23 de gener, la mentora digital, Mireia Badell, ha presentat una selecció de propostes didàctiques pròpies per a l’aprenentatge de llengües mitjançant els Bee Boots.

Els Bee Boots permeten aproximar els alumnes, sobretot als cicles d’Infantil i d’Educació Primària, a les llengües que estan aprenent mitjançant diverses estratègies: numeració, elements narratius, escape rooms, música, etc.

L’equip LIC ha constat que aquests recursos tecnològics poden ajudar a diversificar les estratègies d’aprenentatge de la llengua catalana dels alumnes nouvinguts dels nostres centres.