II Fòrum dels Petits Talents Científics

Aquest mes de maig es celebra la 2a  edició del  “Fòrum dels Petits Talents Científics” dins del programa “Petits talents científics”, coorganitzat per l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat, la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, l’EduCaixa de l’obra social “la Caixa” i amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics del Departament d’Educació. El II Fòrum es realitzarà en dues sessions, a l’Espai Baronda d’Esplugues de Ll.

El programa s’ha centrat a ajudar al professorat a desenvolupar projectes d’investigació amb el seu alumnat sobre el funcionament del cos humà, un dels blocs curriculars bàsics del coneixement del medi natural de primària. El seminari de coordinació “El funcionament del cos humà”, dins del Pla de formació de zona, ha estat l’espai de treball i coordinació del programa. Podeu consultar els materials didàctics aquí.

Data Escoles
13 de maig Folch i Torres, Garbí Pere Vergés

Programa del Fòrum

Imatges de l’acte

17 de maig Prat de la Riba, Lola Anglada, Isabel de Villena, Gras i Soler Programa del Fòrum

Podeu seguir el Fòrum al twitter @sebll8 #petitstalentscientifics

Enhorabona a tots els petits científics!!!