El PEE d’Esplugues de Llobregat més visible amb la nova pàgina web

El passat dimarts 13 de novembre a l’espai Baronda es va convocar la Comissió Representativa Institucional del PEE on participen els centres educatius, servei educatiu, entitats i tots els agents socials i educatius de la xarxa del municipi, per aprovar la memòria del Pla d’actuacions del curs 2017-18 i es van presentar algunes de les 21 actuacions realitzades el curs passat pels actors de cada actuació.

El director de l’escola de Música, Pere Bayona va presentar el projecte de l’Escola Sona en el que participen l’escola Joan Maragall, escola Can Vidalet i escola Gras i Soler; Teresa i Eva monitores de l‘acompanyament educatiu van presentar actuacions que es realitzen dins del Projecte d’Acompanyament Educatiu(PAE) que aquest any com novetat s’ha desenvolupat també a l’agost a la Biblioteca Pare Miguel;  Montse Castellò i la seva companyera de l’escola Gras i Soler .. van presentar la recerca que van realitzar els seus alumnes a patir de l’actuació de Petits Talent Científics; Montse Ferras va presentar JOVES.CAT una actuació dirigida a joves nouvinguts que es desenvolupa a l’estiu a l’institut Joanot Martorell; el director del CRP i coordinador del Servei Educatiu Juanjo Gòmez va presentar la Comissió de Servei Comunitari que lidera i l’assessora LIC va presentar les altres comissions(Comissió d’absentisme, Comissió d’acompanyament educatiu i promoció d’esport a l’escola) i els seus reptes..

Es va presentar la pàgina web del Pla Educatiu d’Entorn que ofereix informació sobre el Pla Educatiu d’Entorn d’Esplugues de Llobregat i com un centre educatiu, AMPA o entitat pot adherir-se al PEE per formar part de la xarxa. La pàgina és la finestra per visualitzar totes les actuacions que es realitzen al municipi amb el mateix objectiu contribuir a incrementar l’èxit educatiu de tots els infants.

La proposta d’actuacions pel curs 2018-19 ja està disponible en la pàgina web fonamentalment prioritza la millora de la qualitat de les actuacions realitzades sobre la quantitat de les actuacions. Recordem que el PEE només té tres cursos i ja tenim comptabilitzades 28 actuacions.

La xarxa del Pla Educatiu d’Entorn també creix i s’enforteix incorporant-se nous agents socials i educatius als centres educatius i incrementat els participants de les comissions.  Cal agrair a tots els participants i en especial a les entitats que aquest curs s’ha implicat en el Pla Educatiu d’Entorn.

Si voleu formalitzar la vostra participació en el la Xarxa de Pla Educatiu d’entorn trobareu el procediment d’adhesió al PEE i podreu descarregar la carta de compromís en la pàgina web.