Coneix Esplugues aquest estiu!

L’estiu ens ofereix l’oportunitat de conèixer part del patrimoni local des d’un punt de vista històric, artístic i cultural de la mà del treball realitzat pels nois i les noies de les escoles d’Esplugues de Llobregat que han treballat dins del programa Apadrinem el nostre patrimoni

Endinseu-vos en el meravellós món medieval amb la visita al Claustre de Montsió i consulteu el treball dels nois i les noies de l’Escola Lola Anglada.

Passejeu-vos pel núcli antic de la ciutat, visiteu les seves masies i, en concret, conegueu la història de Can Cortada, amb la informació elaborada pels alumnes de lInstitut Joaquim Blume.

Conegueu l’emblemàtic edifici de l’escola Garbí, amb el rigurós treball àudiovisual i textual dels diferents espais creat pels nois i les noies del centre.

Bones vacances!