Apadrinem els nostres edificis a l’escola Garbí

Els nois i les noies de lescola Garbí. Pere Vergés d’Esplugues de Llobregat ens mostren a través del seu blog Apadrinem els nostres edificis el treball que han realitzat al llarg del dos anys del projecte “Apadrinem el nostre patrimoni” dins de la Vida Social de l’escola. Conèixer els espais, els diferents moments viscuts al dia dia del centre, l’itinerari acollidor per tots aquells que encara no coneixen la vida de l’escola, … són alguns dels objectius que s’han marcat. Us convidem a seguir el bloc que es manté viu i actiu com el projecte!

Aquest any el projecte avança conjuntament amb el projecte Apadrina una obra del fons d’art.  El Fons d’art de la Fundació Pere Vergés està format per una rica diversitat d’obres de la imatge d’autors contemporanis. Formen part de l’entorn arquitectònic de les seves escoles, en el qual creixen i es formen els alumnes en un dels pilars del seu projecte pedagògic: l’Estètica.