Projecte Cine Àgora: Cinema Zumzeig a l’Institut Ernest Lluch

Cine Àgora és un projecte d’Aprenentatge i Servei desenvolupat a centres educatius. Els i les alumnes programen i organitzen un cineclub escolarper a l’alumnat d’altres cursos i per al públic general del seu barri. Aquest espai de diàleg autogestionat per l’alumnat vol ser un lloc de trobada entre iguals, així com un espai obert a la gent del barri que pugui estar interessada. En aquest cas, els nois i noies de 4t d’ESO C han visionat, conjuntament, 14 curtmetratges representatius de l’evolució del llenguatge audiovisual i la història del cinema, des del cinema dels orígens amb els germans Lumière o Alice Guy, fins a l’actualitat estatal de la mà de cineastes com Carla Simón, Isaki Lacuesta o Virginia García del Pino.