La cuina del Claustre de Montsió

Aquesta segon any del projecte “Apadrinem el nostre patrimoni” els nois i les noies de cicle superior de l’escola Lola Anglada han investigat sobre la cuina de la vida de monestir femení dominicà. Comparteixen amb vosaltres la seva experiència que els ha permès conèixer els secrets de la cuina del monestir amb una entrevista al cuiner del monestir, l’elaboració de l’excel·lent plat “sopa de pa” a la cuina de l’escola  i  les creacions artístiques del bodegó “sopa de pa”. Aquests tallers s’han vinculat al projecte de Sant Jordi de l’escola d’aquest curs 2015-2016.