Entorn.net

entorn_net_2

Merli_logo

Aquest recurs té com a objectiu fomentar, entre l’alumnat, el costum de separar els diferents tipus de residus a les llars.

Les fitxes didàctiques per a l’alumnat d’ESO presenten tres personatges diferents l’Alba, en Guillem i en Max, que tenen com a opcions prioritàries reduir, reutilitzar i reciclar els residus, respectivament. Cada una de les fitxes tracta un tema relacionat amb el medi ambient, i presenta dues opcions. Segons l’opció que es triï, es va a una fitxa o a una altra. D’aquesta manera, les fitxes es van encadenant en una mena d’història.

El dossier per al professorat conté informació sobre l’itinerari curricular del recurs educatiu, proposa una sèrie de visites a diferents tipus d’instal·lacions on es gestionen els residus, la classificació dels residus municipals, els sistemes de recollida dels residus municipals, el reciclatge de les diferents fraccions de residus, la legislació relacionada amb els residus domèstics, quines són les opcions de futur, un glossari i la bibliografia que es pot consultar.