Aprovat Pla d’actuacions de PEE d’Esplugues de Llobregat curs 2017-18

La Comissió Representativa Institucional de Pla Educatiu d’Entorn el 28 de novembre de 2017 en l’espai de la Baronda va aprovar el pla d’actuacions pel curs 2017-18.

Les novetats d’aquest curs són la constitució del Projecte d’Acompanyament Educatiu (PAE) que regula tots els tallers d’acompanyament educatiu que es realitzen en Primària i Secundària, el projecte d’Art-teràpia i el nou objectiu de promoció de la pràctica esportiva a les escoles dins del PEE en col·laboració amb el departament d’Esport de l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat.

El projecte Escola Sona continua la seva extensió per les escoles públiques d’Esplugues de Llobregat. A més de l’escola Joan Maragall i la escola Can Vidalet, aquesta última va començar el curs passat, aquest curs l’escola Gras i Soler participa en el projecte.