L’Escola a distància: ens preocupa com aprendre o com avaluar?

Neus Sanmartí comença la conversa, organitzada per Rosa Sensat, L’Escola a distància: ens preocupa com aprendre o com avaluar? amb aquestes paraules: Aquests dies la xarxa va plena de comentaris sobre si les tasques que fan els alumnes a casa s’han de qualificar o no, i, en canvi, no n’hi ha molt menys o cap sobre com haurien de ser aquestes tasques i l’avaluació formativa si es vol que tots aprenguin. És una situació nova, que ens planteja la necessitat de ser molt creatius i trencar amb moltes rutines. En parlem? La idea que en destaquem és la necessitat de centrar el debat en l’aprenentatge més que mai i que hem d’aprofitar per revisar la noció d’aprenentatge i la funció de l’escola. Quan s’adreça als docents transmet amb força la idea “recuperem el plaer d’aprendre i també d’aprendre entre iguals”. Us convidem a escoltar les seves reflexions directament.