Campanya en marxa! “La bici de la Lola” a la gran pantalla

Curtmetratge per a la prevenció de les violències sexuals vers la infància; prèviament existent en format d‘àlbum il·lustrat.

🔥 Campanya en marxa! 

“La bici de la Lola” a la gran pantalla.

https://vkm.is/bicilola

Aquest projecte compta amb un equip de professionals de prestigi, gran part d’ells vinculats a l’Acadèmia del Cine Català. L’assessor de guió Michel Gaztambide,  l’animador Arnau Quilez i la il·lustradora Judit Piella, l’actor i coach infantil Arnau Casanova, el dissenyador de so Fernando Novillo, el músic Alfred Tapscott o l’editora Núria Esquerra. Més enllà, l’Alba Barbé i la Laia Pibernat, com a directores, compten amb pel·lícules prèvies com EnFemme, Temps d’Écoute o el film Cola de Sirena candidat als Premis Gaudí. Comptem també amb la participació de Belino Production.

Teniu més informació sobre el projecte a entrevistes com El Salto Diario, o El Diario de Huesca, i en català al El matí de Catalunya Ràdio.

 


 

Guia de suport a la lectura pel professorat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut