SURITA, la mascota de la Biblioteca de l’escola Suris

Durant el curs passat, els alumnes de l’Escola Suris, ajudats per les famílies, van participar en un concurs per escollir una mascota per la biblioteca de la nostra escola. La mascota guanyadora va ser la Surita, creació del Martí Esteso, en aquell moment alumne de 6è, a qui volem agrair que ens fes una visita aquest curs i es fes fotografies amb la que serà la mascota de tots els nens i nenes de l’escola.

A finals del 1r trimestre del present curs es van organitzar diferents activitats per tal que tots els alumnes de l’escola coneguessin la Surita. La nostra mascota ens va recordar les Normes de la Biblioteca, i ens va explicar el conte que treballàvem per la festa d’hivern, Pessigolles per al Cor. Ara ens acompanya a les sessions de Biblioteca, i segur que ens té més sorpreses preparades!