XVIII Certamen de lectura en veu alta: fase semifinal amb la participació de l’alumnat de l’Escola Dolors Almeda

La setzena edició del Certamen de lectura en veu alta que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana ha redefinit la seva fase semifinal a causa de les restriccions sanitàries de la COVID-19. Als centres que prèviament s’havien inscrit per participar en les fases territorials que de la mà dels Centres de Recursos Pedagògics s’organitzen als diferents Serveis Territorials d’Educació se’ls va proposar que enviessin vídeos dels alumnes llegint en veu alta des de les seves escoles.

Enguany participa l’alumnat de l’Escola Dolors Almeda de Cornellà en la categoria “Grumets verds” (cicle superior de primària) amb la lectura Estimat monstre“, de l’autor Lluís Prats. Ben aviat sabrem el veredicte del jurat, desitgem tota la sort a l’Escola Dolors Almeda en aquesta fase!